Psihologia iubirii

Putem prevedea durata unei relatii? Care este evolutia dragostei pasionale? Care sunt raporturile relatiei de dragoste cu cea de prietenie?

Aici afli raspunsul la toate aceste intrebari din perspectiva psihologiei.

duminică, 22 aprilie 2012

Regulile barbatilor – reguli de buna purtare pentru femei

Draga mea, stii ca noua, barbatilor, nu le plac regulile. Singurele reguli pe care le acceptam si le respectam sunt cele de circulatie. Si asta doar pentru ca nu vrem sa ne lipsim de a doua placere din viata noastra, aceea de a conduce. Prima stii si tu care este.

Daca voi, femeile, ne tot bombardati cu indicatii la tot pasul, noi barbatii de ce am ramane mai prejos?
Iata regulile barbatilor (reguli de buna purtare pentru femei) stabilite si aprobate in consens de tabara masculina. Toate regulile sunt numerotate cu 1, cred ca-ti dai si tu seama de ce:

1.Sanii sunt facuti sa te uiti la ei. Ceea ce si fac. Nu incerca sa schimbi asta! E genetic!

1.Invata sa folosesti scaunul de la toaleta. Esti deja fata mare. Daca este ridicat, coboara-l, e simplu. Nu cred ca m-ai auzit pe mine plangandu-ma vreodata ca l-ai lasat coborat…

1.Weekend = sporturi. E ca luna plina sau fluxul si refluxul. Si asa trebuie sa ramana.

1.A merge la cumparaturi nu e sport.

1.Fii pozitiva, spune ce-ti place in loc sa-mi spui ce nu-ti place!

1.Plansul e santaj.

1.Cand vrei ceva, spune-o in mod direct. Aluziile directe nu functioneaza! Aluziile puternice nu functioneaza! Aluziile subtile, nici atat!

1.Daca ceea ce am spus poate fi interpretat in doua moduri, din care unul ar putea sa te supere sau sa te enerveze, considera ca am gandit in celalalt mod.

1.DA si NU sunt raspunsuri perfect acceptabile la aproape orice intrebare.

1.Orice am spus cu 6 luni in urma nu este acceptat intr-o cearta. De fapt, toate comentariile devin nule si neavenite dupa 7 zile.

1.Daca te intreb ce e in neregula si tu raspunzi “nimic” ma voi comporta ca si cum nimic nu e in neregula. Stiu ca minti, dar n-are rost sa ne certam pe tema asta.

1.Nu-mi pune decat intrebari la care doresti un raspuns. Daca totusi pui o intrebare la care nu doresti raspuns, asteapta-te la un raspuns pe care n-ai fi dorit sa-l auzi.

1.Vino la mine cu o problema doar daca vrei ajutor pentru rezolvarea ei. Asta e tot ce pot face. Nu sunt psihologul tau, iar daca vrei compatimire, le ai pe prietenele tale.

1.Poti fie sa ma rogi sa fac ceva, fie sa spui cum vrei sa fie facut. Nu ambele! Daca stii deja cum trebuie facut, mai bine fa-l!

1. Cristofor Columb nu a avut nevoie de indicatii, dar nici eu!

1.Te rog sa-mi spui tot ce ai de spus in timpul pauzelor publicitare.

1. Nu contesta niciodata abilitatile native ale unui barbat de a conduce.

1.Nu ma intreba ce parere am despre anumite lucruri, decat daca esti pregatita sa discutam subiecte ca: sex, sport sau masini.

1. O durere de cap care dureaza de cateva luni este o problema. Mergi la doctor!

1.Daca vrei o viata sexuala satisfacatoare, nu mai mima orgasmul!

1. Daca tu nu te imbraci ca fetele de la Victoria’s Secrets, nu te astepta ca eu sa ma port ca macho man.

1.Daca crezi ca esti grasa, probabil ca asa este. Nu ma mai intreba!

1.Nu ma intreba daca prietena ta arata mai bine decat tine. Nu mai cad in capcana asta a doua oara!

1.Toti barbatii vad doar in 16 culori, asa cum sunt setarile initiale Windows. Piersica nu e o culoare, iar dovlecelul e o leguma. Habar n-am ce inseamna mauve.

1.Cand ma mananca, ma scarpin. Si asa voi face mereu.

1.Hainele murdare se impart in mai multe categorii: arata curate/miros bine, arata curate/ miros rau, arata murdare/miros rau. Nu strica ordinea asta, exceptand situatia in care ai de gand sa le speli.

1.Drumul spre inima unui barbat trece prin stomac. Vrei sa-mi arati ce mult ma iubesti? Fa-mi o ciorba.

1.Facem si dragoste, dar fa-mi mai intai un sandvis.

1.Salata nu e mancare. Iar “desert” are pentru mine alta semnificatie.

1. Un tip care arata bine nu e neaparat un tip de treaba.

1.Supermodelele cu abdomen plat si corpul lucios sunt in majoritate gay. Resemneaza-te!

1.Eu sunt in forma. Rotundul este o forma.

1.Orice porti, iti vine bine, pe bune! Si daca ai sti ca pe barbati ii intereseaza mai ales ce se afla sub haine, n-ai mai cheltui atatia bani aiurea!

1.Ai destule haine.

1.Ai prea multi pantofi.

1.N-o sa arat niciodata ca Brad Pitt, asa cum nici tu nu o sa arati vreodata ca Angelina Jolie. Asa ca iubeste-ti aproapele!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu