Chiar si cei care n-au incercat combinatia asta exploziva, viseaza la ea si sunt de acord ca e o chestie superhard. Iar cei care au trait experiente de acest gen, vor dori oricand sa le repete, fara teama ca aceste practici extreme pot dauna grav sanatatii.
Nu mai e de mult un mister de unde vine pasiunea barbatilor pentru masini, ca si cea pentru femei frumoase. Intre cele doua obsesii putem pune semnul egal, pentru ca – de fapt – ele au acelasi punct de plecare, undeva in copilarie, o chestie legata de libido (adica instinct erotic, pentru necunoscatori). Cel putin asa afirma specialistii in psihologia abisala, cum mai este numita psihanaliza.
Se pare ca masina reprezinta o extensie a organului sexual masculin si barbatii care isi cumpara o masina mare, scumpa, pricopsita, de fapt incearca – inconstient! – sa compenseze un deficit la acest capitol.
Iata o afirmatie care ar putea parea sexista, rauvoitoare, daca ar fi venit din partea unei femei, mai ales ca si despre ele tot psihologia ne spune ca traiesc o frustrare legata de invidia de penis. Dar constatarea se bazeaza pe teoria lui Freud, tatal psihanalizei – care, barbat fiind, stia el probabil ce spune – si este confirmata de alti profesionisti in bransa si de numerosi amatori pasionati de un subiect de o asa mare complexitate.
Pentru cei care au depasit de mult faza asta si ii ia cu ameteala numai cand aud cuvantul “psihanaliza”, vom spune pe scurt ca automobilul reprezinta un simbol falic (cuvantul vine de la latinescul falus, cum este numit “stiintific” organul sexual masculin). Tot de aici deriva si cuvantul “felatie”, nu cred ca trebuie sa explic ce inseamna, unele neologisme au fost asimilate cu o mare usurinta de catre tineretul receptiv (Internetul sa traiasca!).
O masina bengoasa este “prima iubire”, simbolul reusitei depline, visul de aur al “sexului tare”. In ea investesti pasiune, sudoare si bani. Tot ce faci cu masina e sugestiv si are o conotatie sexuala: o scoti, o privesti, o freci cu zel, o lustruiesti, esti foarte grijuliu cu ea, o speli si ai grija sa fie intotdeauna bine lubrifiata. Cand functioneaza la parametrii ei normali iti da un sentiment de satisfactie, mai ales cand are un motor puternic care vibreaza ori de cate ori apesi pe pedala de acceleratie.
O folosesti pe ici pe colo prin oras (in functie si de cat te tine benzina). Cu cat este mai mare, cu atat consuma mai multa benzina. Ori de cate ori ii faci plinul, iti pui problema sa nu se scurga prea repede benzina si sa faci – Doamne fereste! – pana prostului. Pentru ca, dupa cum spune reclama, “power is nothing without control.”
Intr-un alt spot publicitar, Renault isi misca fundul pe micul ecran, aratandu-ne un Megane. Sugestiv, nu? Mesajul subliminal este evident. Un “bottom” este o alta parte anatomica dotata cu sex appeal.
Iar cand maresti viteza ca sa depasesti un alt participant la trafic si se incinge o adevarate competitie pe sosea, tu de fapt vrei sa-i spui respectivului: “shfortza mea e mai mare decat shfortza ta”. Femeile nu inteleg lucrurile astea si mai degraba se indoiesc de integritatea ta mintala.
Daca masina e un simbol falic, nu-i de mirare ca eMasini “tari”, femei frumoase si multa adrenalina…
Chiar si cei care n-au incercat combinatia asta exploziva, viseaza la ea si sunt de acord ca e o chestie superhard. Iar cei care au trait experiente de acest gen, vor dori oricand sa le repete, fara teama ca aceste practici extreme pot dauna grav sanatatii.
Nu mai e de mult un mister de unde vine pasiunea barbatilor pentru masini, ca si cea pentru femei frumoase. Intre cele doua obsesii putem pune semnul egal, pentru ca – de fapt – ele au acelasi punct de plecare, undeva in copilarie, o chestie legata de libido (adica instinct erotic, pentru necunoscatori). Cel putin asa afirma specialistii in psihologia abisala, cum mai este numita psihanaliza.
Se pare ca masina reprezinta o extensie a organului sexual masculin si barbatii care isi cumpara o masina mare, scumpa, pricopsita, de fapt incearca – inconstient! – sa compenseze un deficit la acest capitol.
Iata o afirmatie care ar putea parea sexista, rauvoitoare, daca ar fi venit din partea unei femei, mai ales ca si despre ele tot psihologia ne spune ca traiesc o frustrare legata de invidia de penis. Dar constatarea se bazeaza pe teoria lui Freud, tatal psihanalizei – care, barbat fiind, stia el probabil ce spune – si este confirmata de alti profesionisti in bransa si de numerosi amatori pasionati de un subiect de o asa mare complexitate.
Pentru cei care au depasit de mult faza asta si ii ia cu ameteala numai cand aud cuvantul “psihanaliza”, vom spune pe scurt ca automobilul reprezinta un simbol falic (cuvantul vine de la latinescul falus, cum este numit “stiintific” organul sexual masculin). Tot de aici deriva si cuvantul “felatie”, nu cred ca trebuie sa explic ce inseamna, unele neologisme au fost asimilate cu o mare usurinta de catre tineretul receptiv (Internetul sa traiasca!).
O masina bengoasa este “prima iubire”, simbolul reusitei depline, visul de aur al “sexului tare”. In ea investesti pasiune, sudoare si bani. Tot ce faci cu masina e sugestiv si are o conotatie sexuala: o scoti, o privesti, o freci cu zel, o lustruiesti, esti foarte grijuliu cu ea, o speli si ai grija sa fie intotdeauna bine lubrifiata. Cand functioneaza la parametrii ei normali iti da un sentiment de satisfactie, mai ales cand are un motor puternic care vibreaza ori de cate ori apesi pe pedala de acceleratie.
O folosesti pe ici pe colo prin oras (in functie si de cat te tine benzina). Cu cat este mai mare, cu atat consuma mai multa benzina. Ori de cate ori ii faci plinul, iti pui problema sa nu se scurga prea repede benzina si sa faci – Doamne fereste! – pana prostului. Pentru ca, dupa cum spune reclama, “power is nothing without control.”
Intr-un alt spot publicitar, Renault isi misca fundul pe micul ecran, aratandu-ne un Megane. Sugestiv, nu? Mesajul subliminal este evident. Un “bottom” este o alta parte anatomica dotata cu sex appeal.
Iar cand maresti viteza ca sa depasesti un alt participant la trafic si se incinge o adevarate competitie pe sosea, tu de fapt vrei sa-i spui respectivului: “shfortza mea e mai mare decat shfortza ta”. Femeile nu inteleg lucrurile astea si mai degraba se indoiesc de integritatea ta mintala.
Daca masina e un simbol falic, nu-i de mirare ca ea le atrage si pe femei. Ele gem de placere cand se cuibaresc confortabil pe scaun alaturi de sofer si motorul toarce in surdina. Ideea de a face o partida in doi in masina actioneaza ca un puternic afrodisiac. Excesul de adrenalina s-ar putea sa va faca pe amandoi sa doriti sa experimentati lucruri noi si periculoase. Dar atentie, respectati instructiunile de folosire si aveti grija sa nu declansati airbag-ul!
Masina te ajuta sa rezolvi si o problema de natura sociala: atunci cand vrei, ai cu cine, dar nu ai unde. Si s-ar putea sa rezolve si o problema de natura psihologica: inhibitia care apare atunci cand vrei, ai cu cine, ai unde, dar nu ai dimensiunile necesare.
Ca o femeie frumoasa se asorteaza perfect cu o masina dichisita, asta e evident. Nu intamplator, specialistii in marketing apeleaza la cele mai frumoase urmase ale Evei pentru a-si prezenta la saloanele auto modelele noi de masini, care sunt astfel mai bine puse in valoare. Din pacate, dupa ce platesti, pleci acasa doar cu masina.a le atrage si pe femei. Ele gem de placere cand se cuibaresc confortabil pe scaun alaturi de sofer si motorul toarce in surdina. Ideea de a face o partida in doi in masina actioneaza ca un puternic afrodisiac. Excesul de adrenalina s-ar putea sa va faca pe amandoi sa doriti sa experimentati lucruri noi si periculoase. Dar atentie, respectati instructiunile de folosire si aveti grija sa nu declansati airbag-ul!
Masina te ajuta sa rezolvi si o problema de natura sociala: atunci cand vrei, ai cu cine, dar nu ai unde. Si s-ar putea sa rezolve si o problema de natura psihologica: inhibitia care apare atunci cand vrei, ai cu cine, ai unde, dar nu ai dimensiunile necesare.
Ca o femeie frumoasa se asorteaza perfect cu o masina dichisita, asta e evident. Nu intamplator, specialistii in marketing apeleaza la cele mai frumoase urmase ale Evei pentru a-si prezenta la saloanele auto modelele noi de masini, care sunt astfel mai bine puse in valoare. Din pacate, dupa ce platesti, pleci acasa doar cu masina.
Nu mai e de mult un mister de unde vine pasiunea barbatilor pentru masini, ca si cea pentru femei frumoase. Intre cele doua obsesii putem pune semnul egal, pentru ca – de fapt – ele au acelasi punct de plecare, undeva in copilarie, o chestie legata de libido (adica instinct erotic, pentru necunoscatori). Cel putin asa afirma specialistii in psihologia abisala, cum mai este numita psihanaliza.
Se pare ca masina reprezinta o extensie a organului sexual masculin si barbatii care isi cumpara o masina mare, scumpa, pricopsita, de fapt incearca – inconstient! – sa compenseze un deficit la acest capitol.
Iata o afirmatie care ar putea parea sexista, rauvoitoare, daca ar fi venit din partea unei femei, mai ales ca si despre ele tot psihologia ne spune ca traiesc o frustrare legata de invidia de penis. Dar constatarea se bazeaza pe teoria lui Freud, tatal psihanalizei – care, barbat fiind, stia el probabil ce spune – si este confirmata de alti profesionisti in bransa si de numerosi amatori pasionati de un subiect de o asa mare complexitate.
Pentru cei care au depasit de mult faza asta si ii ia cu ameteala numai cand aud cuvantul “psihanaliza”, vom spune pe scurt ca automobilul reprezinta un simbol falic (cuvantul vine de la latinescul falus, cum este numit “stiintific” organul sexual masculin). Tot de aici deriva si cuvantul “felatie”, nu cred ca trebuie sa explic ce inseamna, unele neologisme au fost asimilate cu o mare usurinta de catre tineretul receptiv (Internetul sa traiasca!).
O masina bengoasa este “prima iubire”, simbolul reusitei depline, visul de aur al “sexului tare”. In ea investesti pasiune, sudoare si bani. Tot ce faci cu masina e sugestiv si are o conotatie sexuala: o scoti, o privesti, o freci cu zel, o lustruiesti, esti foarte grijuliu cu ea, o speli si ai grija sa fie intotdeauna bine lubrifiata. Cand functioneaza la parametrii ei normali iti da un sentiment de satisfactie, mai ales cand are un motor puternic care vibreaza ori de cate ori apesi pe pedala de acceleratie.
O folosesti pe ici pe colo prin oras (in functie si de cat te tine benzina). Cu cat este mai mare, cu atat consuma mai multa benzina. Ori de cate ori ii faci plinul, iti pui problema sa nu se scurga prea repede benzina si sa faci – Doamne fereste! – pana prostului. Pentru ca, dupa cum spune reclama, “power is nothing without control.”
Intr-un alt spot publicitar, Renault isi misca fundul pe micul ecran, aratandu-ne un Megane. Sugestiv, nu? Mesajul subliminal este evident. Un “bottom” este o alta parte anatomica dotata cu sex appeal.
Iar cand maresti viteza ca sa depasesti un alt participant la trafic si se incinge o adevarate competitie pe sosea, tu de fapt vrei sa-i spui respectivului: “shfortza mea e mai mare decat shfortza ta”. Femeile nu inteleg lucrurile astea si mai degraba se indoiesc de integritatea ta mintala.
Daca masina e un simbol falic, nu-i de mirare ca eMasini “tari”, femei frumoase si multa adrenalina…
Chiar si cei care n-au incercat combinatia asta exploziva, viseaza la ea si sunt de acord ca e o chestie superhard. Iar cei care au trait experiente de acest gen, vor dori oricand sa le repete, fara teama ca aceste practici extreme pot dauna grav sanatatii.
Nu mai e de mult un mister de unde vine pasiunea barbatilor pentru masini, ca si cea pentru femei frumoase. Intre cele doua obsesii putem pune semnul egal, pentru ca – de fapt – ele au acelasi punct de plecare, undeva in copilarie, o chestie legata de libido (adica instinct erotic, pentru necunoscatori). Cel putin asa afirma specialistii in psihologia abisala, cum mai este numita psihanaliza.
Se pare ca masina reprezinta o extensie a organului sexual masculin si barbatii care isi cumpara o masina mare, scumpa, pricopsita, de fapt incearca – inconstient! – sa compenseze un deficit la acest capitol.
Iata o afirmatie care ar putea parea sexista, rauvoitoare, daca ar fi venit din partea unei femei, mai ales ca si despre ele tot psihologia ne spune ca traiesc o frustrare legata de invidia de penis. Dar constatarea se bazeaza pe teoria lui Freud, tatal psihanalizei – care, barbat fiind, stia el probabil ce spune – si este confirmata de alti profesionisti in bransa si de numerosi amatori pasionati de un subiect de o asa mare complexitate.
Pentru cei care au depasit de mult faza asta si ii ia cu ameteala numai cand aud cuvantul “psihanaliza”, vom spune pe scurt ca automobilul reprezinta un simbol falic (cuvantul vine de la latinescul falus, cum este numit “stiintific” organul sexual masculin). Tot de aici deriva si cuvantul “felatie”, nu cred ca trebuie sa explic ce inseamna, unele neologisme au fost asimilate cu o mare usurinta de catre tineretul receptiv (Internetul sa traiasca!).
O masina bengoasa este “prima iubire”, simbolul reusitei depline, visul de aur al “sexului tare”. In ea investesti pasiune, sudoare si bani. Tot ce faci cu masina e sugestiv si are o conotatie sexuala: o scoti, o privesti, o freci cu zel, o lustruiesti, esti foarte grijuliu cu ea, o speli si ai grija sa fie intotdeauna bine lubrifiata. Cand functioneaza la parametrii ei normali iti da un sentiment de satisfactie, mai ales cand are un motor puternic care vibreaza ori de cate ori apesi pe pedala de acceleratie.
O folosesti pe ici pe colo prin oras (in functie si de cat te tine benzina). Cu cat este mai mare, cu atat consuma mai multa benzina. Ori de cate ori ii faci plinul, iti pui problema sa nu se scurga prea repede benzina si sa faci – Doamne fereste! – pana prostului. Pentru ca, dupa cum spune reclama, “power is nothing without control.”
Intr-un alt spot publicitar, Renault isi misca fundul pe micul ecran, aratandu-ne un Megane. Sugestiv, nu? Mesajul subliminal este evident. Un “bottom” este o alta parte anatomica dotata cu sex appeal.
Iar cand maresti viteza ca sa depasesti un alt participant la trafic si se incinge o adevarate competitie pe sosea, tu de fapt vrei sa-i spui respectivului: “shfortza mea e mai mare decat shfortza ta”. Femeile nu inteleg lucrurile astea si mai degraba se indoiesc de integritatea ta mintala.
Daca masina e un simbol falic, nu-i de mirare ca ea le atrage si pe femei. Ele gem de placere cand se cuibaresc confortabil pe scaun alaturi de sofer si motorul toarce in surdina. Ideea de a face o partida in doi in masina actioneaza ca un puternic afrodisiac. Excesul de adrenalina s-ar putea sa va faca pe amandoi sa doriti sa experimentati lucruri noi si periculoase. Dar atentie, respectati instructiunile de folosire si aveti grija sa nu declansati airbag-ul!
Masina te ajuta sa rezolvi si o problema de natura sociala: atunci cand vrei, ai cu cine, dar nu ai unde. Si s-ar putea sa rezolve si o problema de natura psihologica: inhibitia care apare atunci cand vrei, ai cu cine, ai unde, dar nu ai dimensiunile necesare.
Ca o femeie frumoasa se asorteaza perfect cu o masina dichisita, asta e evident. Nu intamplator, specialistii in marketing apeleaza la cele mai frumoase urmase ale Evei pentru a-si prezenta la saloanele auto modelele noi de masini, care sunt astfel mai bine puse in valoare. Din pacate, dupa ce platesti, pleci acasa doar cu masina.a le atrage si pe femei. Ele gem de placere cand se cuibaresc confortabil pe scaun alaturi de sofer si motorul toarce in surdina. Ideea de a face o partida in doi in masina actioneaza ca un puternic afrodisiac. Excesul de adrenalina s-ar putea sa va faca pe amandoi sa doriti sa experimentati lucruri noi si periculoase. Dar atentie, respectati instructiunile de folosire si aveti grija sa nu declansati airbag-ul!
Masina te ajuta sa rezolvi si o problema de natura sociala: atunci cand vrei, ai cu cine, dar nu ai unde. Si s-ar putea sa rezolve si o problema de natura psihologica: inhibitia care apare atunci cand vrei, ai cu cine, ai unde, dar nu ai dimensiunile necesare.
Ca o femeie frumoasa se asorteaza perfect cu o masina dichisita, asta e evident. Nu intamplator, specialistii in marketing apeleaza la cele mai frumoase urmase ale Evei pentru a-si prezenta la saloanele auto modelele noi de masini, care sunt astfel mai bine puse in valoare. Din pacate, dupa ce platesti, pleci acasa doar cu masina.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu