Psihologia iubirii

Putem prevedea durata unei relatii? Care este evolutia dragostei pasionale? Care sunt raporturile relatiei de dragoste cu cea de prietenie?

Aici afli raspunsul la toate aceste intrebari din perspectiva psihologiei.

duminică, 1 aprilie 2012

Mesaje de dragoste II

As vrea sa fiu o stea sa stralucesc numai pentru. tine, sa ma transform in ploaie, sa cad usor peste trupul tau fierbinte, apoi sa ma evapor, s-ajung din nou in cer sa le zic ingerasilor cat de mult te iubesc!

Sunt innebunit dupa tine dar imi e teama sa iti spun … te visez noapte de noapte dar am uitat sa iti ispun … te vreau doar pe tine.


Oare nu stii unde s-a pierdut iubirea mea puiule? Imi dai voie s-o caut la tine in inima? Cred ca acolo se poate ascunde

 Ce esti tu fara mine, cand nu ma ai desi-s a ta? Te rog sa ierti durerea mea, iubirea mea… iubeste-ma, sunt doar a ta! Eu nu te uit dar tu pari ca da… si totusi… te implor nu ma uita !


Eu mor gandindu-ma la tine, dar tu ma uiti si mi-amintesti in vise mai senine. Nu te mai uit, in veci eu te iubesc, ei nu ma cred, ei nu-nteleg, si stau… si tac… si ma intorc in mine gandindu-ma la tine !


E chin sa nu te pot privi, e moarte sa nu-ti pot zambi … ascuns in mine tu-mi zambesti, si ma iubesti si ma iubesti!


Uita-te in ochii mei si spune ce vezi … vezi dragostea mea pentru tine ,vezi inima mea cum bate pentru tine, vezi totul ?… si eu vad in tine o lume intreaga …


 Lacrimi curg usor, de dor, de durere… imi doresc din nou inca-o mangaiere, sa te simt aproape ca in prima zi, cand eu ti-am cerut… cu mine sa fi.


Atunci cand pleci am sentimentul ca iei jumatate din sufletul meu si timpul se opreste pana la intoarcerea ta. Nu se poate sa ramai doar cu mine, sa nu imi mai simt sufletul gol si sa lasam timpul sa treaca cu NOI DOI?




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu