Psihologia iubirii

Putem prevedea durata unei relatii? Care este evolutia dragostei pasionale? Care sunt raporturile relatiei de dragoste cu cea de prietenie?

Aici afli raspunsul la toate aceste intrebari din perspectiva psihologiei.

duminică, 22 aprilie 2012

Despre casatorie si divort



In California, termenul de asteptare in cazul pronuntarii unui divort este de 6 luni si termenul de asteptare cand iti cumperi o arma este de numai 15 zile. Ne bucuram sa vedem cum ne sugereaza guvernul sa ne rezolvam problemele.

Un barbat, plangandu-se unui prieten:
— Aveam totul: o casa mare, o masina scumpa, dragostea unei femei frumoase… apoi… bluff! totul s-a dus de râpa…
— Ce s-a intamplat?- il intreaba prietenul.
— A aflat nevasta-mea…

Sotia: Hai sa iesim seara asta in oras sa ne distram!
Sotul: De acord. Dar daca ajungi acasa inaintea mea, sa-mi lasi lumina aprisa in hol.

De cati barbati e nevoie sa desfaca o sticla de bere? De niciunul. Trebuie sa fie deja desfacuta cand iti este adusa pe tava, in timp ce tu stai tolanit pe canapea si te uiti la meci.

Un barbat da buzna in casa si striga la sotie:
— Draga, impachteaza-ti lucrurile! Tocmai am catigat la loterie un milion de dolari.
Sotia intreaba:
— Sa iau lucruri pentru vreme calda sau rece?
— Nu-mi pasa, atata timp cat parasesti casa pana la amiaza.

Casatoria seamana atat de mult cu o masa la restaurant, impreuna cu un prieten. Faci comanda, dar dupa ce vezi ce a comandat celalalt, te oftici ca nu ai comandat si tu acelasi lucru.

Baietelul, catre tata: “ Tata, cat costa sa te casatoresti?”
Tatal: “Nu stiu, fiule. Inca platesc pentru asta.”

Baietelul: “Tata, e adevarat ca in unele tari din Africa, barbatul isi cunoaste sotia abia cand se casatoreste cu ea?
Tatal: “Asta se intampla peste tot, fiule.”

Casatoria este o sursa permanenta de frustrari. In primul an, barbatul vorbeste si femeia asculta. In anul al doilea, femeia vorbeste si barbatul asculta. In anul al treilea, amandoi vorbesc in acelasi timp si vecinii asculta.

O femeie se lauda in fata unui prieten:
— Datorita mie, sotul meu a ajuns milionar.
— Dar ce era inainte? – intreaba prietenul.
— Multimilionar.


Dumnezeu, catre Adam:
— Cum ai vrea sa fie sotia ta?
— Mi-ar place sa fie cea mai frumoasa fiinta din lume. Si as vrea sa faca tot ceea ce ii cer.
— Hmmm! – spune Dumnezeu.
—Mi-ar place sa munceasca din greu, sa fie desteapta si sa-i placa sa fie cu mine.
— Hmmm! As putea sa fac asta, dar te costa o mana si un picior.
— Si ce obtin la cel mai mic pret?

De ce barbatii insurati sunt mai grasi decat burlacii?
Burlacii se duc la frigider, nu vad nimic care sa le placa, apoi se duc in pat.
Barbatii insurati se duc in pat, nu vad nimic care sa le placa, apoi se duc la frigider.

Dupa 25 de ani de convietuire, o sotie ii spune sotului: “Stii, am fost nebuna cand m-am maritat cu tine.” “Stiu, raspunde sotul, dar eram asa de indragostit, ca n-am observat.”

— Sotia mea este un inger!
— Esti norocos! A mea inca traieste.

Cativa barbati in vestiarul unui club de fitness, asteptand sa intre la dus. Un telefon mobil lasat pe una din banci suna prelung… Un barbat il ia si raspunde.
— Alo?
— Buna draga, eu sunt. Esti la club?
— Da.
— Grozav! Sun de la mall-ul din apropiere. Tocmai am vazut o haina de blana superba… Pot sa o cumpar?
— Cat costa?
— Numai 1500 $. Arata fantastic!
— Ei, bine, du-te si cumpar-o daca iti place asa de mult.
…………
— A! In drum spre mall am trecut pe la reprezentanta Mercedes. Am vazut ultimele modele si unul mi-a placut mult de tot… am vorbit cu agentul de vanzari si mi-a oferit un pret bun… si de vreme ce tot vrem sa renuntam la BMV-ul ala vechi de anul trecut…
— Ce pret ti-a oferit?
— Numai 60 000 $. Poti sa crezi?
— OK, cumpara-l, dar il vreau cu toate optiunile incluse in pret.
…………
— Ah, inainte sa inchizi, ar mai fi ceva….
— Ce?
— M-am intalnit cu agentul de vanzari si mi-a spus ca s-a pus in vanzare casa pe care am vazut-o amandoi anul trecut… aceea cu piscina si gradina, in apropiere de plaja…
— Cat costa?
— Numai 450 000$… nu-i asa ca e o ocazie nemaipomenita?… si am trecut si pe la banca si am vazut ca putem acoperi suma cu contul nostru din banca…
— Bine, du-te si cumpar-o, dar sa nu dai mai mult de 420 000$. OK?
—Oh, scumpule… Mersi. Ne vedem mai tarziu! Te iubesc!
— Si eu… Pa…
Barbatul inchide, dupa care priveste uimit afisajul si intreaba privind catre ceilalti:
— Stie cineva al cui e telefonul asta?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu