Psihologia iubirii

Putem prevedea durata unei relatii? Care este evolutia dragostei pasionale? Care sunt raporturile relatiei de dragoste cu cea de prietenie?

Aici afli raspunsul la toate aceste intrebari din perspectiva psihologiei.

duminică, 22 aprilie 2012

Ce gandesc barbatii





Ce gandesc barbatii

Un barbat analizeaza articolul nehotărât din limba româna:

“Stau si ma gandesc: oare e intamplator faptul ca tot ce denumeste ceva care te enerveaza sau te distruge pare a fi FEMININ? Si – pe de alta parte – tot ce te bucura si iti da un ţel in viata este de genul MASCULIN?

Voi, femeile, sunteti O canicula, O ploaie, O grindina, O furtuna, O tornada.

Noi, barbatii, suntem UN soare, UN timp frumos, UN paradis. Stau si ma uit, chiar nu aveti noroc: O bucatarie, O oala, O cratita, O matura, O mizerie.

Noi tragem UN pui de somn linistit intr- UN fotoliu confortabil… sau citim relaxati UN ziar, sau urmarim UN jurnal de stiri – asta daca nu veniti voi sa semanati O discordie, sa incepeti O cearta sau sa ne faceti O şicană…

Voi, femeile, va dati mari ca aveti O telecomanda, dar priviti la UN televizor, unde noi alegem UN post pe care il dorim (pentru a viziona UN thriller si nu O telenovela, cum ati vrea voi! ).

In trecut, pentru a face calcule aveati O numaratoare prapadita, noroc ca acum barbatii au inventat UN calculator!

Si ceea ce va defineste, sexul, tot UN sex se spune. Cand n-aveti chef, simulati O durere de cap… Iar cand va simtiti bine, traiti, nu-i asa, UN orgasm, iar daca o dati in bara va alegeti cu O frustrare…

Voi puteti avea O carte de credit, dar aceasta nu inseamna nimic fara UN cont.

Ce poate provoca O problema care se poate transforma intr- O catastrofa? O eroare de pilotaj, O pana de benzina, O proasta vizibilitate, O pana de curent.

Voi, ca sa ne inrobititi, vreti O casatorie, dar exista si eliberarea care este UN divort.

Este limpede ca limba romana a fost inventata de UN barbat , care nu v-a avut deloc la suflet!!!!


Ce spun barbatii (si ce gandesc ei in realitate):

- Te-am mai văzut cumva? ( Mamă, ce forme ai!)

-Ce rochie frumoasă ! (Decolteul mai ales…)

-Sunt o fire romantică. (Sunt sărac, nu te astepta la cadouri scumpe.)

-Am nevoie de tine! (M-am săturat să mă tot masturbez.)

-Eu sunt altfel decat ceilalti bărbaţi. (N-am mai pus-o cu nimeni până acum)

-Tu esti singura fată care contează pentru mine! (Esti singura care nu m-a respins.)

-Nu stiu dacă mă place. (Nu mă lasă să i-o pun.)

-As vrea să te cunosc mai bine. (O să am ce povesti prietenilor.)

-Arăţi asa de bine… (Mamă, ce ţi-as face!)

-E doar suc de portocale, mai bea unul! (Incă trei rânduri si o să fie cu picioarele după gâtul meu…)

-Ti-a plăcut? (Nu prea stiu cat de bun sunt in pat…)

-Cum sunt fată de ceilalti prieteni pe care i-ai avut? (Nu sunt chiar asa de dotat…)

-Mă iubesti? (Am făcut o tâmpenie si s-ar putea să afli.)

-Mă iubesti cu adevărat? (Am făcut o mare tâmpenie si s-ar putea să afli.)

-Cât de mult mă iubesti? (Am facut o mare tâmpenie si cineva e pe cale să mă toarne.)

-Trebuie să -ti spun ceva. (Mai bine iti zic eu ce tâmpenie am făcut.)

-Imi lipsesti asa de mult… (Am ajuns iar la … masturbare)

-A fost minunat azi noapte! (Cine dracu’ mai esti si tu?)

-M-am gândit mult. (Nu mai esti asa atrăgătoare ca seara trecută când eram beat.)

-Cred că am putea fi prieteni. (Esti urâtă.)

-O sa te sun eu. (Sper să nu te mai văd vreodată.)

-Ce s-a intamplat cu faţa ta? (Iar măstile astea cosmetice !)

- Da, imi place noua ta tunsoare. ( Inainte iti stătea mai bine.)

-Sigur că-mi place cum te-ai tuns! (O grămadă de bani la coafor si uite ce iese… )

- Mergem la cinema. (Poate mă laşi să te pipăi.)

-Te invit la masă. ( Vreau sa facem sex.)

-Vrei sa dansăm ? (Vreau sa facem sex.)

- Mă plictisesc. (Vreau sa facem sex…)

-Te iubesc! (Vreau sa facem sex!)

-Si eu te iubesc. ( Am mai zis deja, vreau sa facem sex!)

Concluzie: Intre ce spun si ce gandesc barbatii de fapt e o mare diferenta.


Nu voi intelege niciodata de ce femeile iubesc pisicile.
Pisica este independenta, nu asculta, nu vine cand o chemi, ii place sa stea afara toata noaptea, cand vine acasa se asteapta sa fie hranita si mangaiata iar apoi sa fie lasata in pace si sa doarma …..
Cu alte cuvinte, femeia apreciaza la pisica toate calitatile pe care le uraste la un barbat!!!!!

(I’ve never understood why women love cats. Cats are independent, they don’t listen, they don’t come in when you call, they like to stay out all night, come home and expect to be fed and stroked, then want to be left alone and sleep. In other words, every quality that women hate in a man, they love in a cat.)


Toti barbatii sunt extrem de ocupati.

Desi sunt extrem de ocupati, isi gasesc intotdeauna timp pentru femei.

Desi isi gasesc intotdeauna timp pentru femei, nu sunt interesati de ele decat ocazional.

Desi nu sunt interesati de femei decat ocazional, au in permanenta una pe langa ei.

Desi au in permanenta una pe langa ei, se mai dau si la altele.

Desi ei se mai dau si la altele, se enerveaza daca femeia de langa ei ii paraseste.

Desi se enerveaza cand sunt parasiti, tot nu invata din greseli si continua sa se dea la altele.


Orice barbat e Superman

Orice barbat viseaza sa fie ca Superman, fara sa stie ca in multe privinte chiar ii seamana. Iata cateva argumente:

*Are o dorinta innascuta sa poata vedea prin lucruri… si ce se afla dincolo de ele…

*Mereu trece prin cate o criza de identitate.

*Pare uman, dar in unele privinte parca vine de pe alta planeta…

*Vine de pe o planeta pe care nici o femeie nu e capabila sa o inteleaga.

*Se ascunde sub o masca, pentru ca lumea sa nu-si dea seama cine este cu adevarat.

*In situatii dificile, braveaza si se fereste sa-si arate slabiciunea.

* Pare ca are totul sub control, dar daca ii dai unda verde isi poate pierde capul foarte usor…

*Toata lumea il crede puternic si il pune sa ridice si sa care tot felul de obiecte grele.

*Isi schimba rapid hainele si intotdeauna le arunca pe unde apuca.

*Oricat de viteaz ar parea, arata caraghios in pantaloni mulati!

*Desi e atat de rational, este mereu intr-o stare de confuzie in ceea ce priveste DRAGOSTEA…

Un comentariu:

  1. Draguta postare!!
    Aceste informatii le ei de undeva anume, le culegi de pe net si apoi le pui aici sau le inventezi tu caci daca ar fi asa ar fi incredibil!??
    Ai un blog frumos , nu ma asteptam la asa ceva de la un baiat . Nu cumva esti gay ?? Sau esti platit sa faci asta :) ?

    RăspundețiȘtergere